9 Şubat 2008 Cumartesi

Ren Geyiği



Avrupa'nın en renkli şehri olan Ren'de havalar o kadar soğuk olurmuş ki kediler damdan dama atlamaya çalışırken havada donup yere düşerlermiş buz olarak. Ren'de sadece kızlar erkeklere arkadaşlık teklif ederlermiş ayrıca. Ren Nehri'ndeki hazineler yıllardır aranıyor, bulunsa dünyanın ekonomik yapısı komple değişirmiş. Ren'de osurmak değil de geğirmek çok ayıpmış, ayrıca orta parmak göstermek iyi anlamdaymış. Ren Şehri'nde askerler helikopterden helikoptere atlarken şarjör değiştirebilirmiş. Ren'de yaşayan karıncalar kendi ağırlıklarının elli mislini kaldırabilirmiş. Ren Şehri'nde cep telefonu ile konuştuktan sonra *#0005489# yaparsanız ücret yazmazmış...

6 yorum:

FRoST dedi ki...

Hu komşu, oğlun geldi mi?
-Geldi.
Ne getirdi?
-İncik boncuk.
Kime kime?
-Sana bana.
Başka kime?
-Kara kediye.
Kara kedi nerede?
-Ağaca çıktı.
Ağaç nerede?
-Balta kesti.
Balta nerede?
-Suya düştü.
Su nerede?
-Geyik içti.
Geyik nerde?
-Dağa kaçtı.
Dağ nerede?
-Oha lan kör müsün? Koskoca dağı görmüyorsun.

Geyik kaçmış. Ben geri getireyim dedim :P

Ayna-i Marzî dedi ki...

Aa ama ben yıllarca dağın yanıp bitip kül olduğunu biliyordum, bu gerçekle nasıl yaşayacağım :'(

Swordwolf dedi ki...

-Ren'de herkes rende ile gezermiş.
-Ren'de sadece Renault marka araba kullanılırmış.
-Ren'de doğan geyikler yılbaşında Noel Babuş'a yardım eder, 364 gün güneye uçup tatil yaparmış.
-Ren'de çiçekler Rengarenkmiş.
-Ren'de öküzler tRene değil, Sihirli Annem'e bakarmış.
-Ren = Ken + Ryu
-Ren de olmasan nasıl güleceğiz Ott0man?

OttO dedi ki...

Rönesans'ın ilk tohumları da Ren'de atılmıştır -Renaissance ayağı- ama kaymağını İtalyanlar yalamıştır. Bkz: Bal tutan kaymağını yalar.
Mesela Leonardo Da Vinci, Alex De Souza. Hangisine inanalım?

homesick alien dedi ki...

ben de şöyle bişi duymuştum ama ne kadar doğrudur bilemiyorum. eskiden limanı çok büyükmüş ren'in ama şehirde yaşayanlar sigaralarını hep mum aleviyle yaktıklarından bütün denizcileri ölmüş. liman köhnemiş. denizcilik bitip de ekonomi dağılınca şehrin bor madenlerini keşfetmiş ren halkı. ama ab ve abd izin vermediği için çıkartılamıyormuş. şimdi de marduku bekliyolarmış umutsuzca.. çok fenaymış ren'de hayat. o kadar fakirmiş ki insanlar, ehhemm neyse =)

Scorpio dedi ki...

-Ren geyiği
Ne reni?
-El fReni
Ne eli?
-Hanim eli
Ne hanımı?
-Ev hanımı
Ne evi?
-Dağ evi
Ne dağı?
-Ağrı dağı
Ne ağrısı?
-Baş ağrısı
Ne başı?
-Kuş başı
Ne kuşu?
-Muhabbet kuşu
Ne muhabbeti?
-Geyik muhabbeti
Ne geyiği?
-Ren geyiği
Ne reni?
-
-
-