4 Şubat 2008 Pazartesi

Şubat İnceleme-Varan Turizm

Evet, yazımın başlığında belirttiğim gibi Şubat İncelemesi olacak bu. Şubat'ı inceleyeceğiz ahahaaaaa...

Şubat ayı dert ayıdır. Mart ayı da "Dart" ayıdır aslında. Şubat soğuktur. Şubat bahar gelmez dedirten aydır. Şubat kısadır ama bu sene değil işte. Gerçi en uzunu da budur işte. İstediği kadar uzasın, anca bu kadar olur, 29 olur.
"Ocak da bitti be, daha yeni girmiştik yıla.." diyaloglarının başladığı aydır Şubat.

Kediler ister en çok Şubat'ın bitmesini, "Bitse de Mart gelse miaauuuv miah miah..." derler ay boyu.
Sonuçta Şubat da beş olacak birazdan, onbeş, yirmibeş ve bitecek. Kötü de olsa "Eeeh geçsin artık!" denmemeli hiç bir aya, yıla, güne. Ne kötü günler yaşadı herkes, "Bitsin bu günler..." dendi ama yaşlandırdı işte her gün insanı. Şahsen yaşlanıyorum. Her gün geri gelse...

Bu yazı, önceki yazının başlığından gazlanarak yazılmıştır. Ayrıca bu yazı tatil beldelerinde geçirmek istiyorum...

7 yorum:

Yahuda dedi ki...

"Ocak da bitti be, daha yeni girmiştik yıla.."

Daha bugün dedim bunu. Vağv.

çikolatalıkedi dedi ki...

dişi kediler istemiyor mart gelsin

FRoST dedi ki...

Zamanın getireceği ve beni heyecanlandıracak olaylar varsa geçsin isterim elbet günler, aylar, seneler... Yalnız bazen bir saatin bile geçmemesini isterim. Bir saat, koskoca bir saat... Ölümden korkmuyorum ama sevdiklerimin ömürlerinden eksilen bu miktar üzüyor beni.

Biraz efkârlanalım istedim :) Fazla neşeli yaşamak da iyi değildir.

Yazımın, mesajdan uzun olmasını istediğimden, yazmak istediğimden devam ediyorum.

Mart dedin de aklıma "Mart kapıdan baktırır, kazma kürek yaktırır." lafı geldi. Martta neden kazma kürek yakıyor bu millet :P ? Manyak mı?

Aaa, yine saçmam bitti. Arada bir saçmalamak da iyidir.

Mesajdan uzun yazı yazacağım dedim ya ondan böyle bol paragraf kullanıyorum.

2 cm geçtim sanırım orijinal göderiyi. Yeterli.

Ayna-i Marzî dedi ki...

Ahaaha Onaga abi :P

Ama bu incelemenin yapımcısı filan yok :'(

Ömür bir çırpıda bitiyor yahu. Gözümü kapattım açtım 19 olmuşum :/

OttO dedi ki...

Ah be Onaga. Az önce blogspot.com'dan aradılar, sitedeki kapasitem dolmuş artık yazı yazamayacakmışım. Hep senin yüzünden, adamın yoruma bak peh! Ferman mı döşen dedik sana kardeşim...

FRoST dedi ki...

Ohooo, sen uzun yorum görmemişsin OttO. Bazen damarıma basılınca bir yazmaya başlıyorum, sayfa sayfa...

Swordwolf dedi ki...

Şubat iyidir, hoştur da biraz boştur yahu. Önemli gün yok, bayram yok, sınav yok, kedi yok, miah miah yok; ne var peki bu koca ayda? Martın yaklaşması, Ocak ayının uzaklaşmasının sembolüdür, anlamsızdır. Zaten kendi kendimize belirlediğimiz bu aylara nasıl oluyor da farklı anlamlar getirebiliyoruz, anlayamıyorum. Sanki tanrı tüm zaman kavramlarını kendisi yaratmış, her eve takvim koymuş da kendiliğinden var olan kavramlar üzerinde tartışmaktayız. Bu aya Şubat değil de Şombalabat denseydi bizim için anlamı değişecek miydi? Kediler yine Marilyn ayını bekleyecek, yeni yılın heyecanı yine Occoman ayının uzaklaşmasından dolayı kaybolacaktı. Şubat olsun, Şuboryuken olsun farketmez; soğuk bir zaman dilimindeyiz, tüm mevzu bu. Ayın şubat ya da başka bir şeyken bize bir anlam ifade etmesi de tamamen yanılsamadan ibaret.