22 Aralık 2007 Cumartesi

TRANSFORMERS



Bayramlarda falan yeğenlerle biraraya gelince mutlaka birşeyler yaparım. Onlarla çocuk olmayı severim. Belki onlar benle daha çok çocuk oluyorlar ne bileyim. Neyse, az önce hep beraber TRANSFORMERS'ın filmini seyrettik bizde. Olması gerektiği kadar güzel bir film olmuş. Şöyle olmalıydı böyle olsaydı yorumu yapmayacağım, sonuçta teknik olarak sinema bilgim yok. Herşeyde (Kitap, oyun, müzik...) olduğu gibi filmlerde de beğeni ölçüm güzel vakit geçirtmesidir ki geçirtti bu akşam. Biraz geç izledim ama Onaga Efendi'nin blogunda film yorumunu görünce gaza geldim aynısından ben de yaptım. Duygusal bir başka film olabilirdi ama bu film de bayağı duygusaldı, valla :)
Çocukluğumdan iz bırakan birkaç olgudan biriydi TRANSFORMERS. Özlem giderdim başka bir boyutta. Yayınlandığı orjinal zamanlarına tam olarak yetişen biri olarak filmi beğendim. Her kuşakdaşım seyretmeli bence. Ailecek VOLTRON'u da bekliyoruz...
Ayrıca en önemlisi, neden bu uzay kökenli robotların bu devrin arabaları, uçakları modelinde dünyamıza teşrif ettikleri hep soru işaretiydi şahsımda. En azından onu pek bi güzel açıklamışlar. Bunlar uzaylı yaşam formları, dünyada ortaya karışmak için beğendikleri dünyalı formlara dönüşüyorlar falan filan kısaca.
Neyse, seyretmeyenler seyretsin. İyi seyirler...

1 yorum:

FRoST dedi ki...

Bu filmi bir kere sinemada, 1-2 kere de PC'de seyrettim. Yorum falan okumama gerek yok. Ama sen yazmışsın diye okudum. Okurum, okuyacağım, okutacağım...

Voltron gelsin ya!!!