26 Ocak 2008 Cumartesi

Otto-8 Şubat 2008 Sayısı (Pi Sayısı)

Şaka maka sardı bu incelemasyon olayı beni. Aaa literatüre giren kelimeye bak, "İncelemasyon". Ehehe güzel oldu. Neyse, duyurumun amacı Şubat Sayısı'nın Şubat Ayı'nda çıkacağını müjdelemek. Oley! Aslında en beğendiğim incelemasyon hazır sayılır ama işte onu Şubat'a sakladım. Zaten elimde kalan sonuncusu o. Ha sonuncusu derken, bunu da yayımlayayım da yenilerini yazmak için gereken gaz gelsin iyice. Zorrrttt! Aha geldi. Yuh diyorum bunun için kendime ve özür diliyorum...

6 yorum:

Yahuda dedi ki...

İncelemasyon'un aslı bir ingilizce kelime olan incelemeyşın'dan gelir. Geliyor. Ahan da geldi!

FRoST dedi ki...

Reklam kokan hareketler bunlar.

Ayna-i Marzî dedi ki...

Yeni incelemasyon isteruuuk, padişahım sen çok yaşa!

En güzel incelemasyon, bizim incelemasyon!

Bir de Otto abi buraya yumruk havaya!

Yeterince şevk geldi mi acaba, yeni inceleme için :P

Swordwolf dedi ki...

Yeni inceleme hakkında önümüze ipuçları atsan olmaz mı üstadım? İncelemasyon kelimesinin köküne inmemiz gerektiğini de düşünüyorum ayrıca.

İncelemasyon
İncele mansion
İncele pansiyon
İncele pansuman
İnce ele pansuman
İnce ele sık doku
İnce elle kitap oku
Songoku
---
FDK'nın araştırmalarına göre kök Songoku'dur. (Fsikodinamik Karbiratör 2008)

Aslı "TILSIM" Palabıyık dedi ki...

Şubat sayısı ocak ayında çıksın.

OttO dedi ki...

Evet, bu geceye yetiştiriyoruz. Tüm arkadaşlar olarak (Hadi len!) sabahladık ve başardık :)